مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-19بين الملل

مسکو: 1730 شبه نظامی اوکراینی در ماریوپل تسلیم شدند


وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که از روز دوشنبه هفته جاری تاکنون، بیش از یکهزار و 730 سرباز و شبه نظامیان ملی گرای اوکراین در کارخانه آزوفستال منطقه ماریوپل تسلیم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) در گزارش روزانه از وضعیت عملیات نظامی ارتش روسیه در اوکراین گفت که یگان توپخانه و راکتی نیروهای زمینی روسیه در جریان یک عملیات ویژه در اوکراین،350 موضع نیروهای مسلح اوکراین را در یک روز هدف قرار دادند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، سخنگوی وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: نیروهای موشکی و توپخانه های ارتش روسیه، 6 مرکز فرماندهی، 295 مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین و 43 واحد توپخانه و خمپاره ارتش اوکراین را به همراه دو ایستگاه جنگ الکترونیک هدف قرار دادند .

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که بیش از 770 نفر از شبه نظامیان یگان ملی گرایان آزوف در روز گذشته (چهارشنبه) در کارخانه آزوفستال ماریوپل تسلیم شدند و در مجموع یکهزار و 730 نفر از روز دوشنبه هفته جاری تاکنون، در آزوفستال تسلیم شده اند.

کوناشنکوف در این خصوص توضیح داد: در 24 ساعت گذشته، 771 شبه نظامی از واحد ملی گرایان آزوف در کارخانه محاصره شده متالوژیکی آزوفستال در ماریوپل تسلیم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: 1730 شبه نظامی اوکراینی در ماریوپل تسلیم شدند

مسکو: 1730 شبه نظامی اوکراینی در ماریوپل تسلیم شدند