مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-19بين الملل

صدراعظم آلمان: هدف مشترک اتحادیه اروپا ممانعت از پیروزی روسیه است


صدراعظم آلمان جنگ در اوکراین را بزرگ ترین بحران پیش روی تاریخ اتحادیه اروپا خواند و گفت «همه ما یک هدف مشترک داریم، روسیه نباید در این جنگ پیروز شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولاف شولتز صدراعظم آلمان روز پنجشنبه قبل از نشست فوق العاده اتحادیه اروپا درباره اوکراین که قرار است اواخر ماه میلادی جاری برگزار شود، در بوندستاگ مجلس عوام آلمان سخنرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله ، شولز جنگ در اوکراین را بزرگ ترین بحران پیش روی اتحادیه اروپا در تاریخ این اتحادیه خواند، اما مدعی شد که همبستگی اروپایی ها وزنه متعادل کننده در برابر خودکامگی در روسیه ولادیمیر پوتین است .

شولز جنگ اوکراین را نقطه عطفی در تاریخ توصیف کرد و گفت که کشورهای عضو اتحادیه اروپا مانند سایر بحران ها با همبستگی با آن مقابله خواهند کرد.

وی در این خصوص گفت: هر چه فشار از بیرون بیشتر باشد، نیروهای ما به عنوان اتحادیه اروپا بیشتر بهم می پیوندند و با هم عمل می کنند.

همه ما یک هدف مشترک داریم، روسیه نباید در این جنگ پیروز شود، اوکراین باید پیروز شود.

او در ادامه توضیح داد به همین دلیل است که آلمان با کمک و حتی تسلیحات سنگین از اوکراین و همچنین پذیرش پناهجویان اوکراینی حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدراعظم آلمان: هدف مشترک اتحادیه اروپا ممانعت از پیروزی روسیه است

صدراعظم آلمان: هدف مشترک اتحادیه اروپا ممانعت از پیروزی روسیه است