مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-19سياسي

صلاحیت 288نفر برای انتخابات شورای هیئت های مذهبی خوزستان تأیید شد


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بالغ بر 335 نفر از مسئولان هیئت های مذهبی در شهرستان های 28 گانه استان خوزستان ثبت نام کردند که صلاحیت 288 نفر تأیید شده است.

- حجت الاسلام احسان فردآقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئت های مذهبی در استان خوزستان اظهار کرد: هیئت های مذهبی کل کشور هر 4 سال یک بار در یک رویداد بسیار مهم تحت عنوان شورای هیئت های مذهبی در یک تاریخ مشخص پای صندوق های رأی می روند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این انتخابات در راستای ارتقای سطح فعالیت های هیئت های مذهبی از بین مسئولان این هیئت های مذهبی به کاندیدای مورد نظر خود رأی می دهند و در نهایت نیز شوراهای 5، 7 یا 9 نفره در سطح کشور در همه شهرستان ها تشکیل می شود.

وی نسبت به اقدامات انجام شده برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی در سطح خوزستان ابراز خرسندی کرد و گفت: در این استان با آغاز فرایند انتخابات از یک ماه گذشته شاهد اقدامات بسیار خوبی بوده ایم؛ ستادهای انتخابات در شهرستان ها با حضور همه دغدغه مندان عرصه هیئت و بخش های مختلف حاکمیتی تشکیل و کار ثبت نام از کاندیداها آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 288نفر برای انتخابات شورای هیئت های مذهبی خوزستان تأیید شد

صلاحیت 288نفر برای انتخابات شورای هیئت های مذهبی خوزستان تأیید شد