مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-19سياسي

جوان: نگاه مدبرانه روابط عمومی باعث حرکت جهادی و انقلابی ادارات می شود


نگاه مدبرانه به نفع سازمان و مردم و پویایی روابط عمومی می تواند اداره و سازمان متبوع را در راستای حرکت جهادی و انقلابی سوق دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، علی جوان امروز در گردهمایی روابط عمومی ادارات با خبرنگاران با بیان اینکه روابط عمومی با تراز انقلاب با انتشار اخبار واقعی و شفاف از تخریب دشمن در قالب خبر کذب  در فضای مجازی جلوگیری کند، اظهار کرد: در شرایط کنونی روابط عمومی با تراز انقلاب باید اخبار واقعی و شفاف را با سرعت بالا منتشر کند تا دشمنان که قصد تخریب کشور با اخبار کذب در فضای مجازی دارند موفق نشوند.

وی تصریح کرد: اخبار و اطلاعات به سرعت نور در فضاهای مجازی و شبکه های خبری منتشر می شود و اگر روابط عمومی ها بصیرت و هوشیاری کافی نداشته باشند دشمن از این ضعف در راستای تخریب کشور و دولت سوءاستفاده خواهد کرد.

* روابط عمومی با تراز انقلاب باید اخبار واقعی و شفاف را با سرعت بالا منتشر کند جوان خاطرنشان کرد: روابط عمومی با تراز انقلاب باید اخبار واقعی و شفاف را با سرعت بالا منتشر کند تا از هرگونه انتشار خبر کذب در راستای تخریب توسط دشمن جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: بصیرت، استدلال درست، تولید فکر و ایده انقلابی، داشتن ذهن پاسخگو، خودباوری، خودسازی، تبدیل تهدید به فرصت و ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان: نگاه مدبرانه روابط عمومی باعث حرکت جهادی و انقلابی ادارات می شود

جوان: نگاه مدبرانه روابط عمومی باعث حرکت جهادی و انقلابی ادارات می شود