مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-18فرهنگي

موزه های برتر سال 1401 معرفی شدند


موزه های برگزیده در پانزدهمین دوره آیین برتر 1401 توسط ایکوم ایران در موزه هنرهای معاصر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در این مراسم موزه خالقیت و معماری در شاخص های بازدید –پژوهش - فعالیت در فضای مجازی و آموزش به عنوان موزه برگزیده انتخاب و در شاخص های کودک و نوجوان و اعمال استانداردهای فنی و توسعه فیزیکی با کسب رتبه 2 و در شاخص معرفی - خلاقیت و نوآوری - مناسب سازی برای معلولین با اخذ رتبه 3 مورد تقدیر هیأت داوران قرار گرفت.

همچنین مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در شاخص های آموزش- کودکان و نوجوانان و فعالی ت در فضای مجازی به عنوان موزه برگزیده انتخاب و در شاخص نگهداری و حفاظت با کسب رتبه 3 مورد تقد یر هیأت داوران قرار گرفت.

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در شاخص های نگهداری و حفاظت – اعمال استانداردها ی فنی و توسعه فیزیکی- روز جهانی موزه - توسعه مدیریت - خالقیت و نوآوری - پژوهش- معرفی و بازدید به عنوان موزه برگزیده انتخاب و در شاخص فعالیت در فضای مجازی و کودک و نوجوان با اخذ رتبه 2 و در شاخص آ موزش با کسب رتبه 3 مورد تقد یر هیأت داوران قرار گرفت.

موزه تجارت جندی شاپور در شاخص های نگهداری و حفاظت و اعمال استانداردهای فنی و توسعه فیز یکی به عنوان موزه برگزیده انتخاب و در شاخص فعالیت در فضای مجازی و آموزش با کسب رتبه 3 مورد تقد یر هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های برتر سال 1401 معرفی شدند

موزه های برتر سال 1401 معرفی شدند