مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-18سياسي

حمایت کمیته امداد از 10 هزار نفر استعداد درخشان در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور امروز در گردهمایی مدیران و معاونین فرهنگی کمیته امداد استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان به لحاظ نخبه پروری و استعدادیابی رتبه اول را در کشور دارد و کمیته امداد این استان رویه کاری متمایزی در این زمینه دارد که الگوی امور فرهنگی کمیته امداد کشور هم شده است.

وی افزود: کمیته امداد بیشترین خدمات پشتیبانی را در نظام اسلامی برای جوانان دانش آموز و دانشجو دارد و درحال حاضر 26 هزار دانش آموز پشت کنکوردر کشور تحت پوشش این نهاد هستند که حمایت و پشتیبانی ویژه می شوند.

جعفری گفت:  550 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد کشور سال گذشته در دانشگاه های مختلف کشوراز جمله دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند که این به معنای رفع مطلق فقر است که ما حامی فقرزدایی و بروز استعدادهای جوانان هستیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور عنوان کرد: بیش از 10 هزار نفر استعداد درخشان در کمیته امداد کشور شناسایی شدند و از آنان حمایت ویژه می شود.

یحیی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: 120 هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که در سال 30 درصد از مدد جویان با طرح های حمایتی و اشتغال از حمایت ما خارج می شوند و امید است به رفع فقر مطلق که شعار دولت هم است، برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 10 هزار نفر استعداد درخشان در کشور

حمایت کمیته امداد از 10 هزار نفر استعداد درخشان در کشور