مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-18سياسي

تحقق نظام هویتی هوشمند مهمترین برنامه سازمان ثبت احوال


تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست .

- ، هاشم کارگر در بازدید سرزده از ادارات ثبت احوال جنوب و شهرری با اشاره به اینکه تخصص و دانش در ثبت احوال منحصر به فرد است گفت: تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که این امر با همت، تلاش و همیاری و همکاری کلیه کارکنان سازمان محقق خواهد شد.

معاون وزیر کشور ضمن تاکید بر آسیب شناسی دقیق وضعیت موجود افزود: باید با دید کارشناسی به همه امور نگاه شود و ضمن بررسی آسیب های موجود نسبت به ارائه پیشنهادهای لازم و اتخاذ برنامه ها و تصمیمات کاربردی در جهت ارتقای سطح خدمات در ادارات تلاش کرد.

کارگر در ادامه سخنان خود استفاده از فناوری و ارتقای ارائه خدمات بصورت الکترونیک را یادآور شد و اظهار داشت: یکی از کارهای مهم و اساسی در ادارات ثبت تقویت حوزه فناوری می باشد که تحقق این امر سازمان را به سوی سازمانی پویا و پیشرو در ارائه خدمات بهینه سوق خواهد داد.

رییس سازمان ثبت احوال با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد مأموریت ها و وظایف سازمان متناسب با انتظارات و اولویت های کنونی گفت: استفاده معقول و منطقی از موقعیت ثبت احوال و استفاده از ظرفیت های موجود امری اجتناب پذیر است که موجب ارتقا سطح سازمان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق نظام هویتی هوشمند مهمترین برنامه سازمان ثبت احوال

تحقق نظام هویتی هوشمند مهمترین برنامه سازمان ثبت احوال