مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-18بين الملل

طالبان پاکستان بار دیگر آتش بس با ارتش را تمدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با جدیدترین تلاش های ارتش پاکستان و گروه غیرقانونی تحریک طالبان پاکستان برای پیشبرد مذاکرات صلح، - همزمان با جدیدترین تلاش های ارتش پاکستان و گروه غیرقانونی تحریک طالبان پاکستان برای پیشبرد مذاکرات صلح، شورشیان این گروه از تمدید مجدد آتش بس تا 30 می (9 خرداد) خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با جدیدترین تلاش های ارتش پاکستان و گروه غیرقانونی تحریک طالبان پاکستان برای پیشبرد مذاکرات صلح، شورشیان این گروه از تمدید مجدد آتش بس تا 30 می (9 خرداد) خبر دادند.

رسانه های پاکستانی روز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کردند: گروه تحریک طالبان برقراری آتش بس تا 12 روز دیگر را تایید و چند شرط را به مذاکره کنندگان طرف پاکستانی اعلام کرد.

تصمیم گروه تحریک طالبان پاکستان برای تمدید مجدد آتش بس تنها چند روز پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر سفر فرمانده سپاه ارتش پاکستان در پیشاور به کابل و تلاش طالبان افغانستان برای میانجیگری بین اسلام آباد و شورشیان تحریک طالبان عنوان می شود.

سخنگوی طالبان پاکستان با نام محمد خوراسانی با تایید تمدید آتش بس مدعی شد، عناصر این گروه چند مطالبه از جمله آزادی فرماندهان این گروه توسط ارتش پاکستان، عفو عمومی برای خانواده های آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان پاکستان بار دیگر آتش بس با ارتش را تمدید کرد

طالبان پاکستان بار دیگر آتش بس با ارتش را تمدید کرد