مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-18اقتصادي

تصفیه خانه پساب باغ رضوان راه اندازی شد/ آزادسازی 120قبر رزرو شده


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: تصفیه خانه پساب در آرامستان باغ رضوان با هزینه 700 میلیون تومان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حاجیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حل معضل پساب آرامستان باغ رضوان، اظهار داشت: سیستم تصفیه خانه پساب باغ رضوان هفته گذشته راه اندازی شد و اکنون پساب ناشی از تطهیر متوفیان که روزی حدود پنج هزار تا 6 هزار لیتر است، جمع آوری و تصفیه می شود.

وی با بیان اینکه این پساب که در گذشته در مخزنی جمع آوری می شد آلودگی شدیدی داشت، ادامه داد: این پساب هم اکنون با راه اندازی تصفیه خانه، تصفیه شده و به آزمایشگاه برای می رود و برای رعایت مسائل شرعی کمی آب شرب نیز در این سیستم اضافه شده و اکنون برای آبیاری درخت های غیرمثمری در مجموعه باغ رضوان استفاده می شود که دور از دسترس مردم است.

ضایعات بیمارستانی دیگر در باغ رضوان دفن نمی شود مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان به جلوگیری از ورود ضایعات بیمارستانی برای دفن در آرامستان باغ رضوان در چهار ماه اخیر اشاره کرد و گفت: مسئله مهمی که به لحاظ زیست محیطی بسیار اهمیت داشت، ضایعات بیمارستانی بود که برای سازمان ما در بسته بندی و بصورت اتوکلاو ارسال می کردند و حتی برای جلوگیری از ورود این ها به باغ رضوان با چالش هایی مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه پساب باغ رضوان راه اندازی شد/ آزادسازی 120قبر رزرو شده

تصفیه خانه پساب باغ رضوان راه اندازی شد/ آزادسازی 120قبر رزرو شده