مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-18ورزشي

بازگشایی13 مجموعه ورزشی تعطیل در تهران


در فاز دوم این پروسه عملیاتی، راه اندازی و تعمیرات در مجموعه های مناطق 11 و 15 در دستور کار سازمان ورزش شهرداری تهران قرار گرفته اند.

- سیدمهدی سیدعلی، معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری تهران از تعمیر و راه اندازی13 مجموعه ورزشی تعطیل شده در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، در پی برگزاری نشست های مشترک بین مدیرعامل این سازمان و شهرداران مناطق 9، 10، 11، 14، 15، 17، 19 و 20، تعمیر و راه اندازی مجموعه های ورزشی تعطیل شده در دستور کار سازمان ورزش قرار گرفت.

معاون فنی و اجرایی این سازمان با ارائه گزارشی در این راستا اظهار داشت: در پی تعاملات انجام شده، تعمیر و بازگشایی 7 مجموعه ورزشی در منطقه 15 شهرداری به انجام رسید.

بر این اساس، مجموعه های ارسنجانی، مینابی، آزادگان، شهدای رضویه، شهدای مشیریه، شهدای افسریه و شهید نباتی تعمیر و در خدمت شهروندان منطقه قرار گرفتند.

سیدعلی افزود: در منطقه 17 نیز مجموعه ورزشی امام سجاد علیه السلام به طور کامل، تعمیر و به چرخه خدمت بازگشت.

به گفته وی، در منطقه 20 نیز با تعمیر اساسی مجموعه های سیدالکریم، الزهرا 55 و سلمان فارسی، شهروندان ساکن این منطقه بار دیگر از خدمات ارائه شده ورزشی بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی13 مجموعه ورزشی تعطیل در تهران

بازگشایی13 مجموعه ورزشی تعطیل در تهران