موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-18سياسي

قزوین می تواند پایلوت همکاری مضاعف بسیج و تبلیغات اسلامی باشد


مسئول امور شبکه تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین قزوین: با توجه به تجارب حجت الاسلام پورآرین در سازمان بسیج قزوین می توان پایلوت همکاری مضاعف بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازادامه دهنده آن نهضت و انقلاب مقدس هستند.

مسئول امور شبکه تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پس از انقلاب در عرصه های مختلف نیروهای ارزشمندی تربیت شدند و شخصیت هایی تحویل جامعه داده شد.

وی ادامه داد: در سازمان بسیج از زمانی که شبکه تربیتی صالحین با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راه اندازی شد با اجازه ایشان موفق شدیم برای اولین بار در بسیج از حضور علما استفاده کنیم و علمای مختلفی را در استان ها دعوت به کار کنیم تا در رابطه با این شبکه تبلیغی فعالیت کنند که امروز بیش از 10 سال از این مسئله می گذرد و امروز توفیقات خوبی در این امر داشته ایم.

این مسئول تبیین کرد: در استان قزوین برای پیشبرد اهداف حلقه های صالحین از روزهای ابتدایی از حضور حجت الاسلام پورآرین استفاده کردیم و ایشان این مسئولیت را در قزوین پذیرفتند، تلاش های مجدانه ایشان در قزوین ثمر بخش بود و پس از آن هم در مرکز توانستند خدمات خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام امام پور توضیح داد: ما خرسندیم که مجموعه صالحین توانسته مدیرانی را تربیت کند که در خدمت مردم و انقلاب باشند و ایفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین می تواند پایلوت همکاری مضاعف بسیج و تبلیغات اسلامی باشد

قزوین می تواند پایلوت همکاری مضاعف بسیج و تبلیغات اسلامی باشد