مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-18بين الملل

پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست ها


رییس دفتر سیاسی حماس در پیام هایی به سران منطقه درباره ازسرگیری سیاست ترور توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس به رژیم صهیونیستی درباره ازسرگیری سیاست ترور علیه سران مقاومت فلسطین و پیامدهای این اقدام هشدار داد.

بر اساس گزارش شهاب ، طاهر النونو مشاور رسانه ای هنیه در همین خصوص گفت، هنیه پیام های واضحی برای بسیاری از سران و کشورهای منطقه فرستاده و در این باره هشدار داده است.

هنیه در این پیام ها نوشته است: با ما اظهارات رژیم اشغالگر و تشدید لحن آن درباره ترور سران حماس و در رأس آن یحیی السنوار ، صالح العاروری ، محمد ضیف ، زاهر جبارین و غیره را دنبال کنید.

بر اساس این گزارش، رییس دفتر سیاسی حماس در ادامه درباره واکنش های گسترده به این اقدام و نیز احتمال وقوع درگیری فراگیر هشدار داده و گفته که دشمن صهیونیستی بهایی غیر قابل پیش بینی پرداخت خواهد کرد.

النونو افزود، هنیه از کشورهای مذکور خواسته که این پیام را به گوش دشمن صهیونیستی برسانند و به سران آن درباره عواقب اجرایی کردن اینگونه تهدیدها هشدار دهند.

مشاور رییس دفتر سیاسی حماس در پایان گفت، هنیه مسؤولان دفتر روابط عربی-اسلامی و روابط بین الملل حماس را مأمور رساندن این پیام به کشورهای عربی و اسلامی و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست ها

پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست ها