مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-18اجتماعي

تمهیدات مسؤولان مازندران برای طرح های دریا/ ضرب الاجل 20 روزه برای تدوین نقشه راه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شهرهای شمال کشور علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعت بکر و جذاب، سواحل بسیار زیبایی دارند که مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است؛ در واقع  سواحل دریای خزر را می توان یکی از اولین و مهم ترین مکان هایی دانست که گردشگران پس از سفر به شهرهای شمالی، علاقه مند هستند برای گذراندن اوقات فراغت هر چند ساعتی اندک در آنجا حضور یابند.

قدم زدن در کنار ساحل، گوش دادن به صدای دریا، محو شدن در آبی بیکران و تماشای منظوره زیبای طلوع و غروب زیبای خورشید آن هم در ساحل آبی دریا آرامشی غیرقابل باور به افراد هدیه می دهد که حتما آن را باید تجربه کرد و بی تردید آرامش خاصی به انسان دست می دهد که باید بازهم این سفر را تکرار کرد.

دریای مازندران پس از دو سال کرونایی نوروز 1401 میزبان گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور بود، مسافرانی که پس از مسافتی طولانی خود را به ساحل رسانده تا خستگی خانه نشینی طولانی کرونایی را در طبیعت زیبای مازندران از جمله سواحل دریای خزر از تن به در کنند و مطمئنا با شروع فصل گرم سال حضور مسافران به دریای مازندران بیشتر می شود.

موضوعی که نگران کننده است تراژدی تلخ غرق شدن افرادی است که بدون آگاهی به فن شنا و بی توجهی به ساعات ممنوعیت شنا و همچنین در مناطق ممنوعه دل و تن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات مسؤولان مازندران برای طرح های دریا/ ضرب الاجل 20 روزه برای تدوین نقشه راه

تمهیدات مسؤولان مازندران برای طرح های دریا/ ضرب الاجل 20 روزه برای تدوین نقشه راه