مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-18اقتصادي

تحلیل بنیادی خگستر


بر اساس گزارش صورت سود و زیان 9 ماهه 1400 شرکت خگستر نسبت به دوره مشابه سال قبل 75 درصد کاهش در میزان سودسازی داشته است و سود هر سهم از 368 ریال به 92 ریال به ازای هر سهم تنزل یافته است.

- به نقل از نبض بورس، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (سهامی عام) در تاریخ 1376/10/16، با نام قطعه سازان دانش افزاء (سهامی خاص) در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است.

به استناد مجامع فوق العاده، نام شرکت به ترتیب به گسترش صنایع ایران خودرو (سهامی خاص) و گسترش سرمایه گذاری ایران خـودرو (سهامی خاص) تغییر یافته است.

طی مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1384/10/07، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است.

نام شرکت از تاریخ 1385/07/05 به عنوان چهارصد و سی و سومین شرکت پذیرفته شده در گروه ساخت قطعات و ملحقات برای وسایل نقلیه موتوری و موتور آنها با نمادخگستر، در فهرست نرخ های تابلوی فرعی اوراق بهادار تهران منتقل گردیده است.

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به عنوان نهاد مالی و یکی از بزرگترین هلدینگ های کشور با هدف سرمایه گذاری در شرکت های تولیدی، تجاری و پولی در خدمت زنجیره تأمین گروه صنعتی ایران خودرو و با بهرهگیری از اعتبار جهانی گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن سرمایه گذاری و اعمال مدیریت در برخی شرکت های تولیدی مجموعه و قطعه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بنیادی خگستر

تحلیل بنیادی خگستر