مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-18سياسي

ششمین دوره انتخابات شورای هیأت های مذهبی در اصفهان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری ششمین دوره از انتخابات شورای هیئات مذهبی در 28 شهرستان استان اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس اصفهان با بیان اینکه شورای هیأت های مذهبی از جمله تشکل های میانی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است، اظهار داشت: این شورا با هدف ایفای نقش واسط میان نهادهای حاکمیتی، دولتی، حوزوی و دانشگاهی با عموم مردم جامعه ایجاد شده و انتخابات آن هر 4 سال یک بار برگزار می شود.

وی افزود: سازماندهی و راهبری، افزایش انسجام و مسؤولیت پذیری اجتماعی، ارتقاء منزلت اجتماعی و دانش نظری، آسیب شناسی شئون فرهنگی و بصیرت افزایی و تعمیق مبانی انقلاب اسلامی در جامعه هیأت های مذهبی از دیگر مأموریت های این شورا است.

فوقی با تأکید بر اینکه شورای هیأت های مذهبی، تشکل مذهبی، دینی، غیر حزبی و غیر جناحی است، افزود: اعضای این شورا بر اساس فرایند خاص انتخابات از بین مدیران هیأت ها در 3 رده شهرستانی، استانی و کشوری انتخاب می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تعداد نفرات اصلی در شوراهای هیأت های مذهبی در شهرستان ها، نسبت به جمعیت و تعداد هیأت آن ها متفاوت است، تصریح کرد: شوراهای منتخب در هر شهرستان از بین خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره انتخابات شورای هیأت های مذهبی در اصفهان برگزار می شود

ششمین دوره انتخابات شورای هیأت های مذهبی در اصفهان برگزار می شود