مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-18اقتصادي

نانوایی های متخلف در استان زنجان پلمب می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در ادامه تشدید نظارت ها در بازار عرضه کالاهای اساسی در استان زنجان که روزانه حدود 110 اکیپ در حال بازرسی از واحدهای عرضه کالا و به ویژه نانوایی ها هستند، بدیهی است در راستای صیانت از حقوق مردم، با مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای مذکور با طی مراحل قانونی در حداقل زمان ممکن، اقدام لازم به عمل آمده و اعمال قانون می شود.

با توجه به گزارشات روز گذشته در مورد کم کاری و تعطیلی و با بررسی به عمل آمده در مورد پیشینه و نحوه عملکرد برخی از نانوایی های متخلف، روز سه شنبه، با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل غله، پلیس امنیت اقتصادی، قاضی تعزیرات و مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و.

از واحدهای عرضه نان بازدید شد.

در این بازدیدها، تخلفاتی چون تعطیلی و عدم عرضه نان، پایین بودن وزن نان، پخت نان خارج از آنچه در پروانه فعالیت درج شده، عدم وجود آرد در واحد برای پخت و عرضه نان به قیمت بالاتر مشاهده و دو نانوایی با ارائه گزارش مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در محل و صدور حکم قاضی تعزیرات، پلمب شد.

با توجه به اینکه استان زنجان به عنوان استان پایلوت برای اجرای آزمایشی طرح توزیع عادلانه یارانه نان انتخاب شده، با آغاز اجرای این طرح، آرد به قیمت تمام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی های متخلف در استان زنجان پلمب می شوند

نانوایی های متخلف در استان زنجان پلمب می شوند