مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-18سياسي

دومین جشنواره رسانه ای شهر ما در قم برگزار می شود


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از آغاز به کار دومین جشنواره رسانه ای شهر ما خبر داد و مهلت ارسال آثار خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری را 28 خرداد سال جاری اعلام کرد.

- ، مهدی کلانترزاده با اشاره به اهمیت فعالیت تخصصی رسانه ها در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: شهرداری قم از حضور خبرنگاران و مطالبه گری تخصصی رسانه ها در حوزه مدیریت شهری استقبال کرده و شرایط حضور فعال آن ها را فراهم می کند.

وی موضوعات دومین جشنواره رسانه ای شهر ما را مورد توجه قرار داد و افزود: جشنواره رسانه ای شهر ما در 8 بخش مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط زیست شهری، عمران و آبادی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقا کیفیت زندگی و هویت و کالبد شهر تعریف شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: دیگر بخش های جشنواره حکمرانی و پارلمان شهری، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهانشهر بوده که خبرنگاران و متخصصان حوزه شهری می توانند آثار خود را در این بخش ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی بخش های اصلی جشنواره را نیز یادآور شد و گفت: خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستندهای رسانه ای، یادداشت و تحلیل و نقد 10 بخش اصلی جشنواره بوده و یک بخش ویژه جهاد تبیین در مدیریت شهری نیز در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره رسانه ای شهر ما در قم برگزار می شود

دومین جشنواره رسانه ای شهر ما در قم برگزار می شود