مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 06:572022-05-18سياسي

روایتی از خانواده ای که خود را وقف «کار جهادی» کرده اند


زوج جهادگر قزوینی سال هاست که به صورت خانوادگی در اردوهای جهادی شرکت می کنند و معتقد هستند کار جهادی، یک کار استثنایی و جزء اهداف اصلی زندگی آنان بوده و موجب عاقبت بخیری و تقویت حس نوع دوستی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اردوهای جهادی مجموعه اقدامات سازنده و اثرگذار اقشار گوناگون مردم در قالب گروه های خود جوش برای حضور فعال و کارآمد در نقاط آسیب پذیر و نیازمند است.

جهادگران از جنس افراد مخلص، با اراده و مسئولیت پذیر هستند و بدون هیچ چشم داشت و پاداشی، خدمت بی منت به خلق خود را وظیفه خود دانسته و گام های ارزنده ای برداشته اند.

  استان قزوین هم دارای گروه های جهادی متعدد و فعالی است که علاوه بر خدمت به مردم نقاط مختلف استان، در اقصی نقاط کشور نقش آفرینی می کنند و موفق عمل کرده اند.

حجت الاسلام مصطفی صالحی از جهادگران فعال استان قزوین و دارای تحصیلات حوزوی بوده و حدود 23 سال در حوزه علمیه مشغول است.

وی علاوه بر اینکه استاد حوزه و دانشگاه است، در حال حاضر مسئول نهاد دانشگاه های پیام نور استان زنجان و مسئول گروه جهادی فرهنگی و مردمی با نام صراط قزوین (صدای رسای انقلاب طیبین) است.

مسئولیت کانون تعمیق و گسترش طرح ولایت کشوری هم بر عهده این استاد حوزه و دانشگاه است که مربی پروری در دستور کار قرار دارد و مربیان خواهر و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از خانواده ای که خود را وقف «کار جهادی» کرده اند

روایتی از خانواده ای که خود را وقف «کار جهادی» کرده اند