مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-17سياسي

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید حجت الاسلام هاشمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده و حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به همراه جمعی از مسؤولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در منزل خانواده شهید حجت الاسلام علی هاشمی سنجانی حضور یافته و تکریم این خانواده شهدا پرداختند.

  حجت الاسلام سید حسن اکبری در این دیدار با بیان اینکه دو سال گذشته اعضای کنگره شهدای روحانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند، اظهار کرد: ایشان بعد از آن دیدار بر برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم تاکید کردند و با توجه به تاکید ایشان برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این کنگره در قم انجام شد.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب تاخیر در برگزاری کنگره شهدای روحانی و در نهایت قرار شد این کنگره در چهارم خردادماه در مصلی قدس شهر مقدس قم برگزار شود.

  مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: تعدادی از دغدغه مندان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه و برخی دیگر از دستگاه های فرهنگی گردهم آمده تا این کنگره را به شیوه مطلوب برگزار کنند که این همدلی و هم افزایی منجر به برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید حجت الاسلام هاشمی

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید حجت الاسلام هاشمی