مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-17اقتصادي

جزییات خرید خودرو از بورس کالا


بر اساس اطلاعیه عرضه منتشر شده توسط بورس کالا، روز چهارشنبه 850 دستگاه خودروی کارا تک کابین و دو کابین در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به این بهانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، مشکلات متعددی که در سال های اخیر، متوجه بازار خرید و فروش خودرو بوده، دولت را به فکر استفاده از ظرفیت بورس کالا در این راستا انداخت.

بورس کالا به عنوان یک ساز و کار شفاف برای تخصیص منابع در کشور به شمار می رود و استفاده صحیح از آن می تواند تا حد زیادی این مشکلات را مرتفع کند.

با این وجود، راه پر پیچ و خم ورود خودرو به بورس کالا، ابهامات بسیاری را برای نحوه فروش خودرو از این طریق به وجود آورده است که در این گزارش سعی می کنیم به آنها پاسخ دهیم.

اولین خودروها در راه بورس کالابر اساس اعلام بورس کالا، روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه 600 دستگاه کارا دوکابین با نرخ پایه 300میلیون تومان و 250 دستگاه کارا تک کابین با قیمت پایه 291میلیون تومان، در این بازار عرضه خواهد شد.

با این وجود، احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران، اظهار کرده است که مطابق دستورالعمل، در صورتی که نرخ کشف شده در بورس از نرخ بازار بالاتر باشد، بورس کالا می تواند قیمت را قبول نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خرید خودرو از بورس کالا

جزییات خرید خودرو از بورس کالا