مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-17سياسي

برخورد با فشن شوی عروس / دادستان: بهارستان شهر عاشوراییان است نه جای هنجارشکنی


فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان: با وجود این که این مراسم با مجوز قانونی برگزار شده بود، اما به دلیل عدم نظارت صحیح از سوی متولیان برگزاری مراسم با متخلفین برخورد و به رییس اداره ی صمت و اصناف تذکرات لازم داده شده تا منبعد چنین پدیده زشتی رخ ندهد.

- برخورد با فشن شوی عروس / دادستان: بهارستان شهر عاشوراییان است نه جای هنجارشکنی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان: با وجود این که این مراسم با مجوز قانونی برگزار شده بود، اما به دلیل عدم نظارت صحیح از سوی متولیان برگزاری مراسم با متخلفین برخورد و به رییس اداره ی صمت و اصناف تذکرات لازم داده شده تا منبعد چنین پدیده زشتی رخ ندهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان (استان تهران) از برخورد دادستانی با مسئله برگزاری فستیوال برترین های عروس که در فضای مجازی در حال باز نشر است خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در چند روز گذشته اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان، فستیوالی با محوریت فشن شوی عروس برگزار کرد.

در همین رابطه دادستان بهارستان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با تأکید بر صیانت از حقوق عامه مردم اظهار داشت: هرگونه هنجارشکنی و بالاخص برگزاری مراسم در اماکن و معابر عمومی که مغایر با شئونات مذهبی و ملی باشد و منجر به جریحه دار کردن اعتقادات مردم شود دارای پیگرد قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فشن شوی عروس / دادستان: بهارستان شهر عاشوراییان است نه جای هنجارشکنی

برخورد با فشن شوی عروس / دادستان: بهارستان شهر عاشوراییان است نه جای هنجارشکنی