مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-17بين الملل

پوتین: بروکسل تحریم های «انتحاری» انرژی روسیه را تحت فشار آمریکا اعمال می کند


رییس جمهور روسیه گفت اتحادیه اروپا تحریم ها علیه بخش نفت و گاز این کشور را به دلایل کاملاً سیاسی و تحت فشار حاکمان آمریکایی خود اعمال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفت، اتحادیه اروپا تحریم هایی را علی رغم تأثیر آن بر رقابت پذیری اقتصادی خود، علیه بخش نفت و گاز روسیه به دلایل کاملاً سیاسی و تحت فشار حاکمان آمریکایی این اتحادیه اعمال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ، پوتین که در نشستی با مقامات مربوط به بخش انرژی روسیه صحبت می کرد، گفت: رد منابع انرژی روسیه به این معنی است که اروپا به طور سیستماتیک به منطقه ای با بالاترین هزینه انرژی در جهان تبدیل خواهد شد.

البته قیمت ها افزایش می یابد و منابع به این منطقه می رود، اما تغییر اساسی وضعیت ممکن نخواهد بود.

این امر به طور جدی و به گفته برخی کارشناسان به طور غیرقابل برگشتی رقابت پذیری بخش قابل توجهی از صنعت اروپا را که در حال از دست دادن رقابت با شرکت های دیگر مناطق جهان است، تضعیف می کند.

  پوتین اظهار داشت که طبقه سیاسی غربی در مورد نگرانی های کاملاً طبیعی بسیاری از مردم در خصوص مسائل آب و هوایی حدس و گمان زده و اهمیت منابع سنتی انرژی هیدروکربنی را کم اهمیت جلوه می دهد، در حالی که به طور همزمان اثربخشی انرژی جایگزین در پر کردن شکاف را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: بروکسل تحریم های «انتحاری» انرژی روسیه را تحت فشار آمریکا اعمال می کند

پوتین: بروکسل تحریم های «انتحاری» انرژی روسیه را تحت فشار آمریکا اعمال می کند