مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-17فناوري

93درصد روستاهای بوشهر اینترنت دارند


72 درصد جمعیت این استان در شهرها و 28 درصد در روستاها ساکن هستند که در زمان حاضر همه شهرها و 93 درصد روستاهای بالای 20 خانوار این استان به شبکه ملی ارتباطات متصل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد هادی رستمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش سرعت اینترنت یکی از مزیت های فیبر نوری است در همین ارتباط در زمان حاضر 38 هزار پورت فیبر نوری پرسرعت در استان بوشهر راه اندازی شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: در زمان حاضر شهرستان های 10 گانه استان بوشهر قابلیت دسترسی به اینترنت پر سرعت دارند.

رستمیان ادامه داد: حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از اولویت های استان بوشهر است.

وی گفت: امروز با گسترش علوم و فنون در عرصه های مختلف با سرعت حیرت انگیز و پرشتاب زمینه پیشرفت روزافزون در همه زمینه ها را فراهم کرده است.

رستمیان با بیان اینکه پیشرفت فناوری کلاس های درس چند متر مربع را به گستره دنیا افزایش داده است افزود: برای تحقق این مهم و تکنولوژی نوین نیاز به توسعه زیرساخت های لازم دارد که اجرا شبکه فیبر نوری از آن جمله است.

وی با اشاره به افتتاح شبکه فیبر نوری در دو شهر بوشهر و عالیشهر بیان کرد: اجرای این مهم ضمن افزایش سرعت اینترنت با دسترسی عادلانه، در بخش های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93درصد روستاهای بوشهر اینترنت دارند

93درصد روستاهای بوشهر اینترنت دارند