مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-17اقتصادي

سرمایه گذاری برای توسعه ظرفیت در بخش تجهیزات مشخصه یابی نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه PI که در سطح جهانی به دلیل رهبری خود در حوزه کنترل حرکت با دقت بالا، اتوماسیون، موقعیت یابی نانو و راه حل های فناوری پیزو شناخته می شود، - گروه PI که در سطح جهانی به دلیل رهبری خود در حوزه کنترل حرکت با دقت بالا، اتوماسیون، موقعیت یابی نانو و راه حل های فناوری پیزو شناخته می شود، برنامه ای جامع برای سرمایه گذاری های آتی خود ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه PI که در سطح جهانی به دلیل رهبری خود در حوزه کنترل حرکت با دقت بالا، اتوماسیون، موقعیت یابی نانو و راه حل های فناوری پیزو شناخته می شود، برنامه ای جامع برای سرمایه گذاری های آتی خود ارائه کرده است.

PI بر بازار های در حال رشد جهانی مانند نیمه هادی ها، فوتونیک، اتوماسیون صنعتی و علوم زیستی تمرکز دارد که همگی از فناوری های پیشرفته این شرکت بهره می برند.

این برنامه شامل سرمایه گذاری های نزدیک به 60 میلیون دلار در چندین کشور در سراسر جهان است که همگی با هدف افزایش بهره وری، گسترش ظرفیت های تولید و بهینه سازی کل زنجیره تامین انجام می شود.

PI همچنین در حال توسعه برنامه های بلندمدت خود با توجه به سفارش های تحویلی خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری برای توسعه ظرفیت در بخش تجهیزات مشخصه یابی نانو

سرمایه گذاری برای توسعه ظرفیت در بخش تجهیزات مشخصه یابی نانو