مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-17سياسي

همکاری هلال احمر و آستان قدس برای ارائه خدمات بهتر در حرم رضوی


جمعیت هلال احمر و تولیت آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات بهتر به زائران حرم رضوی تفاهم نامه ای را با یکدیگر منعقد کردند.

- خبرنگار مهر ، تفاهم نامه همکاری میان آستان قدس رضوی و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای مأموریت های قانونی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت های آستان قدس رضوی به نمایندگی پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منعقد شد.

پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، درباره موضوع این تفاهم نامه اظهار کرد: ایجاد بستر و شبکه منسجم با هدف هم افزایی و همکاری مشترک در زمینه فعالیت های امدادی، داوطلبانه، درمان و کادر سازی خیرین، تبلیغ و آموزش و عام المنفعه اجتماعی و فرهنگی موضوع این تفاهم نامه است.

وی درباره اهداف تفاهم نامه منعقد شده گفت: هم افزایی منابع و تجهیزات، محقق کردن مأموریت ها گسترش فعالیت های انسان دوستانه و خدمات اجتماعی با رویکرد محرومیت زدایی اهدافی است که در بستر این تفاهم نامه به دنبال تحقق آنها هستیم.

کولیوند ضمن اشاره به زمینه های همکاری هلال احمر در بستر این تفاهم نامه بیان کرد: همکاری در تربیت مربی برای برگزاری دوره های عمومی تخصصی جهت ارائه آموزش های امدادی به کارکنان، خدام و خادم یاران و جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری هلال احمر و آستان قدس برای ارائه خدمات بهتر در حرم رضوی

همکاری هلال احمر و آستان قدس برای ارائه خدمات بهتر در حرم رضوی