مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-17فناوري

تحول دولت مردمی از بستر توسعه شبکه ملی اطلاعات می گذرد


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به تکالیفی که در طرح کلان شبکه ملی اطلاعات و سند تحول دولت مردمی در این بخش دیده شده، گفت: تحول دولت مردمی از بستر توسعه شبکه ملی اطلاعات می گذرد.

- ، محمد خوانساری در مراسم روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که امروز سه شنبه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با تاکید بر اینکه سازمان فناوری اطلاعات ایران به دنبال شیرین کردن ذائقه مردم از خدمات فناوری اطلاعات است، بسترسازی برای عرضه خدمات دولت هوشمند، توسعه زیرساخت ها و ایجاد سکوهای خدمات رسان را از جمله تکالیف در دست اجرا عنوان کرد.

وی با اشاره به تکالیفی که در طرح کلان شبکه ملی اطلاعات و نیز سند تحول دولت مردمی در این بخش دیده شده است، گفت: این دو طرح همراستا با یکدیگر باید دنبال شوند و ما معتقدیم که تحول دولت مردمی از بستر توسعه شبکه ملی اطلاعات می گذرد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رویکرد ما در سازمان فناوری اطلاعات تحقق دولت به مثابه پلتفرم است، ادامه داد: این رویکرد، باز طراحی ارائه خدمات هوشمند، زیرساخت های ابری و سکوهای قابل استفاده و نیز پنجره واحد خدمات دولت را شامل می شود تا با استفاده از فناوری های تحول آفرین و بر بستر پلتفرم، دولت کارا و مؤثر محقق شود و شاهد رشد و افزایش کیفیت خدمات و نوآوری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول دولت مردمی از بستر توسعه شبکه ملی اطلاعات می گذرد

تحول دولت مردمی از بستر توسعه شبکه ملی اطلاعات می گذرد