مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-17فرهنگي

با «شکلات فرنگی» همذات پنداری می کنید/ مسابقه آشپزی که سبب خیر شد


محمدرضا مالکی کارگردان «شکلات فرنگی» با اشاره به اینکه خانواده ها با این اثر همراه می شوند درباره ویژگی های نمایش توضیح داد.

- محمدرضا مالکی کارگردان شکلات فرنگی با اشاره به اینکه خانواده ها با این اثر همراه می شوند درباره ویژگی های نمایش توضیح داد.

محمدرضا مالکی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر که این روزها نمایش شکلات فرنگی را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری روی صحنه دارد درباره دغدغه اجرای نمایش هایی برای کودکان و نوجوانان به خبرنگار مهر گفت: من قبل از اجرای این نمایش و در سال های گذشته نیز در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت داشتم و در واقع کار حرفه ای خودم را از این حوزه آغاز کردم.

در سال های پیش به عنوان کارگردان سه نمایش کودک و نوجوان در تالار هنر به صحنه برده ام که آخرین آنها مربوط به سال 96 و اجرای نمایش سفر شادی است و به عنوان بازیگر هم فعالیت زیادی در این زمینه داشته ام و اصولاً دغدغه کار برای کودک و نوجوان همیشه با من بوده است.

وی درباره همکاری با کانون پرورش فکری بیان کرد: بعد از اینکه طرح نمایش مورد قبول تالار هنر قرار نگرفت آن را به کانون پرورش فکری ارائه دادم که خوشبختانه در اولین بازخوانی مورد قبول قرار گرفت و پیشنهاد دادند که نمایش، تولید کانون باشد که من نیز از این همکاری راضی هستم و فشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با «شکلات فرنگی» همذات پنداری می کنید/ مسابقه آشپزی که سبب خیر شد

با «شکلات فرنگی» همذات پنداری می کنید/ مسابقه آشپزی که سبب خیر شد