مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 00:272022-05-16اقتصادي

تقدیر سرپرست فرمانداری از همراهی مردم سنندج در اجرای مردمی سازی یارانه ها


سرپرست فرمانداری سنندج از همراهی مردم این شهرستان در اجرای قانون مردمی سازی یارانه ها تقدیر کرد و گفت: مردم به شایعات گوش ندهند، به آنها اطمینان خاطر می دهیم هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری دوشنبه شب در برنامه زنده چریکه ی شه و که بصورت زنده از سیمای مرکز کردستان پخش شد، اظهار کرد: سیستم اقتصاد کشور براساس قانون اساسی به نحوی بود که برای تامین کالاهای اساسی یارانه ای اختصاص می یافت که اقشار جامعه خاصتا قشر آسیب پذیر از آن منتفع شوند.

سرپرست فرمانداری سنندج افزود: در طول این سال ها یارانه بجای اینکه در زمینه تولید هزینه شود و یا به جیب مصرف کننده برود به جیب عده ای خاص می رفت که بجای تامین کالاهای اساسی برای کشور، کالاهای لوکس وارد می کردند.

وی تصریح کرد: استاندار کردستان روایت کرد، در بازدیدی که از گمرک تهران داشت، مقدار زیادی دسته بیل و غذای حیوانات خانگی در انبارهای گمرک وجود داشت و این از همان ارز ترجیحی خریداری و وارد شده که برای کالای اساسی مردم پرداخت شده است.

به گفته عسکری، دولت سال گذشته312 هزار میلیارد تومان برای تامین کالاهای اساسی هزینه کرده است اما این پول نه تنها به مردم مصرف کننده نرسیده بلکه برای آنها ضرر هم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سرپرست فرمانداری از همراهی مردم سنندج در اجرای مردمی سازی یارانه ها

تقدیر سرپرست فرمانداری از همراهی مردم سنندج در اجرای مردمی سازی یارانه ها