مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-05-16ورزشي

آموزش و پرورش و صداوسیما نقش محوری در فرهنگ سازی ورزش همگانی دارند


مسئول بسیج ورزشکاران استان قم با تاکید بر نقش محوری آموزش وپرورش در فرهنگ سازی ورزش همگانی گفت: صدا و سیما هم ابزاری است که می تواند کمک شایانی را در راهبرد های مرتبط به موضوع ورزش همگانی انجام دهد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی بهلولی مسئول بسیج ورزشکاران استان قم ظهر امروز در دیدار با مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ارتباط پرورش و ورزش بسیار مهم و حیاتی است، مدارس ما مهم ترین کانون پرورش استعداد هستند، زیرا یک نوجوان استعداد ورزشی خود را در مسابقات مدرسه ای به نمایش می گذارد، اگر مدارس ما توانایی داشته باشند که این فرد را همراهی کنند و مورد حمایت قرار دهند قطعا این موضوع منجر می شود به افتخار آفرینی برای استان و در نهایت کشور که این امر مهم نیاز به یک عزم جدی و ملی دارد.

وی افزود: سالن های ورزشی که آموزش و پرورش دارد بسیاری از ساعت های آن خالی است و باید برای استفاده از آن برنامه ریزی کرد.

ما معلمین ورزش را در دانشگاه ها تربیت می کنیم وقتی این معلم به مدارس ورود می کنند نمی توانند در یک زمین آسفالت که مختص به حیاط مدرسه است و هیچ استاندارد ورزشی را ندارد بحث استعدادیابی را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش و صداوسیما نقش محوری در فرهنگ سازی ورزش همگانی دارند

آموزش و پرورش و صداوسیما نقش محوری در فرهنگ سازی ورزش همگانی دارند