مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:272022-05-16سياسي

احیای 460 واحد اقتصادی در 4 ماه گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین مدنی نماینده ویژه معاون اول ریاست جمهوری در نهضت احیا با حضور در برنامه صبح به خیر ایران، - نماینده معاون رییس جمهور در نهضت احیای واحد های اقتصادی از احیای 460 واحد اقتصادی در طول چهار ماه گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین مدنی نماینده ویژه معاون اول ریاست جمهوری در نهضت احیا با حضور در برنامه صبح به خیر ایران، به تشریح دستاورد های این نهضت در مدت کوتاه فعالیت خود تاکنون پرداخت.

او در این برنامه با اشاره به مشکل عدم تجمیع آمار قابل اتکا از واحد های اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل گفت: اصلی ترین مشکل کار ما بحث آمارو اطلاعات در حوزه اقتصادی بود که اساسا این مشکل خیلی از کشور های دیگر نیز هست.

مثلا بحرانی در کشور ها رخ می دهد و این بحران ها باعث تعطیلی بنگاه های اقتصادی می شوند یا سیاست های غلط اقتصادی دولت ها باعث تعطیلی واحد ها می شوند.

ما از همان 4 ماه پیش توانستیم آمار و اطلاعاتی را از دستگاه های مختلف بدست آوردیم و برای صحت سنجی این آمار را با کمک خود فرمانداری ها و فعالان حوزه اقتصادی تکمیل کردیم.

مدنی افزود: ما یک اطلاعات خوبی را در حوزه صنعت به دست آوردیم که نشان دهنده 12 هزار واحد تعطیل شده در حوزه صنعت کل کشور بود که بخشی از آن ها به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 460 واحد اقتصادی در 4 ماه گذشته

احیای 460 واحد اقتصادی در 4 ماه گذشته