مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-16سياسي

جزییات نشست کمیسیون اصل 90 مجلس با رییس و مدیران قوه قضاییه


سخنگوی کمیسیون اصل 90 از برگزاری نشست هیأت رییسه این کمیسیون با رییس قوه قضاییه، مدیران و معاونان وی در دستگاه قضایی خبر داد.

- علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه، 26 اردیبهشت ماه) کمیسیون اصل 90 گفت: عصر امروز نشست هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با رییس قوه قضاییه، مدیران و معاونان ایشان در دستگاه قضایی در دفتر رییس قوه قضاییه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به ضرورت همکاری توأمان بخش نظارتی مجلس در کمیسیون اصل 90 با قوه قضاییه موضوعات و مسائلی که نیاز به هماهنگی و همکاری دو دستگاه بود مطرح و تفاهماتی در جهت هم افزایی بیشتر صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین موضوعات این جلسه بود که بر ضرورت تکمیل و نهایی کردن سامانه جامع تجارت تأکید شد و با توجه تعلل موجود در اجرای قانون به دلیل ترک فعل دستگاه های مربوطه، مقرر شد کارگروه مشترک دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و کمیسیون اصل 90 تشکیل و ضمن پیگیری موضوعات گزارشی برای اقدامات بعدی در اختیار قوه قضاییه قرار دهند تا با متخلفینی که منافع ملی را به خطر انداخته اند، برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون اصل 90 مجلس با رییس و مدیران قوه قضاییه

جزییات نشست کمیسیون اصل 90 مجلس با رییس و مدیران قوه قضاییه