مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-16سياسي

برگزاری رزمایش های مشترک و توسعه تجهیزات نظامی بین ایران و تاجیکستان


برگزاری رزمایش های مشترک و توسعه تجهیزات نظامی در دیدار رییس ستادکل نیروهلی مسلح کشورمان با وزیر دفاع تاجیکستان مورد تأکید قرار گرفت.

- به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از استقبال رسمی توسط سپهبد شیرعلی میرزا وزیر دفاع تاجیکستان و همچنین شرکت در مراسم با شکوه نظامی و سان از یگان های نمونه و تشریفات نیروهای مسلح کشور تاجیکستان در یک نشست تخصصی ضمن بررسی راه های توسعه و گسترش همکاری های دوجانبه و مبارزه با تروریسم در منطقه آسیای مرکزی، همکاری های منطقه ای با محوریت کشور افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح دو کشور باید علاوه بر برقراری امنیت در مرزها با یکدیگر تعامل و تبادل نظر داشته باشند، افزود: توسعه و تحکیم همکاری های منطقه ای و دوجانبه و همچنین تبادل آموزش و توسعه همکاری نظامی پیرامون مبارزه با تروریسم، باید در اولویت نیروهای مسلح دو کشور قرار گیرد.

سپهبد شیرعلی میرزا وزیر دفاع تاجیکستان نیز در این دیدار از طرح های نیروهای مسلح ایران برای مقابله با تروریسم و جرائم سازمان یافته و مواد مخدر با کمک و همکاری دو کشور استقبال کرد و گفت: برگزاری رزمایش های مشترک و توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش های مشترک و توسعه تجهیزات نظامی بین ایران و تاجیکستان

برگزاری رزمایش های مشترک و توسعه تجهیزات نظامی بین ایران و تاجیکستان