مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-16سياسي

اصل ساده زیستی «آیت الله بهجت» باید مورد توجه قرار گیرد


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم جمع آوری سخنان، آثار و سیره عملی «آیت الله بهجت»، گفت: اصل ساده زیستی «آیت الله بهجت» باید مورد توجه قرار گیرد.

- ، اسدالله عباسی ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) با اشاره به شخصیت برجسته این عالم ربانی، اظهار کرد: آیت الله بهجت از شخصیت های برجسته معاصر و جهان اسلام بوده است.

وی در ادامه به برخی ویژگی های شخصیتی آیت الله بهجت اشاره و با بیان اینکه ایشان اسوه کاملی از تقوا و عارفی ساده زیست بود، ادامه داد: به واسطه سیره ممتاز عملی ایشان همواره بین مردم ایران و مسلمانان جهان محبوبیتی وصف ناپذیر دارد.

استاندار گیلان بر لزوم جمع آوری و تدوین مجموعه سخنان آیت الله بهجت تأکید و اضافه کرد: ایشان مرد عمل بودند و کمتر به گفتار می پرداختند و سخنانش نیز سراسر پند و موعظه است که باید به عنوان میراثی ارزشمند برای نسل های امروز و آینده منتقل شود.

عباسی با بیان اینکه ملک خانوادگی آیت الله بهجت باید با هدف گردآوری آثار، کتب و تدوین زندگی نامه ایشان به موزه و یا بنیاد آیت الله بهجت تبدیل شود، تصریح کرد: اصل ساده زیستی آیت الله بهجت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت، اضافه کرد: آمادگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل ساده زیستی «آیت الله بهجت» باید مورد توجه قرار گیرد

اصل ساده زیستی «آیت الله بهجت» باید مورد توجه قرار گیرد