مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-16بين الملل

پوتین: پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو را بی پاسخ نمی گذاریم


رییس جمهور روسیه گفت کشورش مشکلی با فنلاند و سوئد ندارد و ورود آن ها به ناتو تهدیدی ایجاد نمی کند، اما در عین حال افزود چنین اقدامی باعث پاسخ و اقدامات واکنشی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در خصوص مسئله پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو، گفت روسیه با این کشورها مشکلی ندارد و ورود آن ها به این ائتلاف نظامی غربی تهدیدی ایجاد نمی کند، اما باعث پاسخ و اقدامات واکنشی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، رییس جمهور روسیه افزود: ناتو از سیاست ژئوپلیتیک خود پا را فراتر گذاشته و سعی می کند بر سیاست مناطق دیگر تأثیر بگذارد، این مستلزم توجه ما است.

او همچنین گفت که روس هراسی دیوانه وار در غرب در حال گسترش است.

  پوتین در اشاره به عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین که وی هدف از آن را خلع سلاح و نازی زدایی این کشور اعلام کرده، گفت: نئونازیسم مدتهاست که در اوکراین بیداد می کند، غرب چشمان خود را بر این امر بسته و تشویق هم می کند.

در هیچ کجا به اندازه اوکراین نازیسم در سطح دولتی تشویق نمی شود.

  رییس جمهور روسیه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص آزمایشگاه های بیولوژیکی گفت ارتش روسیه شواهدی از اقدام آمریکا در انجام آزمایش با ویروس ها در آزمایشگاه های بیولوژیکی در خاک اوکراین کشف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو را بی پاسخ نمی گذاریم

پوتین: پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو را بی پاسخ نمی گذاریم