مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-16سياسي

بدرقه وزیر فرهنگ لبنان از سوی رییس سازمان سینمایی کشور


رییس سازمان سینمایی کشور و بهمنی معاون رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صبح امروز دوشنبه 26 اردیبهشت، در در پاویون فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وزیر فرهنگ لبنان را بدرقه کردند.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در گفتگویی با محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان بر گسترش فعالیت های مشترک فرهنگی و هنری و تعاملات سینمایی دو کشور ایران و لبنان تاکید کرد.

وی گفت: از آن جایی که مشترکات دینی و آیینی و آرمانی بین 2 ملت ایران و لبنان وجود دارد زمینه ها و ظرفیت های خوبی برای همکاری های مشترک نیز، وجود دارد و در این گفتگو پیرامون موضوعات مختلف همکاری در حوزه فرهنگ و هنر مذاکره و تبادل نظر صورت گرفته است.

خزاعی با بیان اینکه همگرایی و تعامل مسئولان حوزه فرهنگ 2 کشور ایران و لبنان گامی مهم و موثر در مسیر تلاش برای توسعه و تقویت روابط فرهنگی و سینمایی 2 کشوراست ادامه داد: در این گفتگو روی تولیدات مشترک در حوزه های استراتژیک، برگزاری هفته های فیلم ایران در لبنان و هفته فیلم لبنان در ایران و نیز، گسترش فعالیت های آموزشی و تربیت نیروی انسانی و کادرسازی در عرصه های مختلف هنری بویژه فیلمسازی و سینما در حوزه های سینمای مقاومت صحبت های جدی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه وزیر فرهنگ لبنان از سوی رییس سازمان سینمایی کشور

بدرقه وزیر فرهنگ لبنان از سوی رییس سازمان سینمایی کشور