مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-16اقتصادي

174 میلیارد تومان کالاهای رسوبی تملیکی بوشهر به فروش رسید


مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سابق استان بوشهر گفت: در اجرای دستور رییس جمهور 174 میلیارد و پانصد میلیون تومان کالاهای رسوبی این انبارها در این استان به فروش رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدقاسم صادقی ظهر دوشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: این میزان فروش از 15 مهر تا 15 آبان ماه سال 1400 صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در اجرای دستور رییس جمهوری مبنی بر تعیین تکلیف فوری موجودی انبارهای سازمان اموال تملیکی به ارزش 174 میلیارد و پانصد میلیون تومان کالاهای رسوبی این انبارها در این استان به فروش رسید.

مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سابق استان بوشهر گفت: پس از حضور رییس جمهور 94 میلیارد فروش داشتیم که دستور رییس جمهور را اجرایی نمودیم.

وی بیان کرد: در خصوص انهدام کالاهای رسوبی 211 تن با حضور دستگاه های ذیصلاح و بهداشت و هزار و 121 تن بی سابقه ترین انهدام کالای فاسد شده در کشور را داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر دوشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با حضور سید عبدالمجید اجتهادی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور و مدیران ستادی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

174 میلیارد تومان کالاهای رسوبی تملیکی بوشهر به فروش رسید

174 میلیارد تومان کالاهای رسوبی تملیکی بوشهر به فروش رسید