مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-16سياسي

آثار ارزشمند استاد «فاطمی نیا» مرجع و چراغ راه دوست داران علم است


استاد فاطمی نیا منشأ خدمات ارزنده ای در زمینه علوم اسلامی بود و آثار ارزشمندی را به یادگار گذاشته اند که بدون شک مرجع و چراغ راه دوست داران و شاگردان خود خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا، استاد اخلاق و عرفان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ، پیامبر اکرم (ص) درگذشت خطیب ارجمند، استاد برجسته عرفان و اخلاق، مورخ اسلامی و سالک الی الله حضرت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا بسیار موجب تأسف و تألم خاطر شد.

این استاد فرهیخته که از محضر بزرگانی همچون علامه طباطبایی، آیت الله بهجت، آیت الله بهاءالدینی، آیت الله محمدتقی آملی تلمّذ کردند، منشأ خدمات ارزنده ای در زمینه علوم اسلامی و تحقیق و پژوهش در این زمینه شده و آثار ارزشمندی را به یادگار گذاشته اند که بدون شک مرجع و چراغ راه دوست داران و شاگردان خود خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات از درگاه خداوند متعال برای آن استاد اخلاق و عالم مجاهد و انقلابی، درگذشت ایشان را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مکرم، شاگردان، ارادتمندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار ارزشمند استاد «فاطمی نیا» مرجع و چراغ راه دوست داران علم است

آثار ارزشمند استاد «فاطمی نیا» مرجع و چراغ راه دوست داران علم است