مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-16اجتماعي

انتقال توده گرد و غبار عراق از مرزهای غربی به ایران


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رعد و برق و وزش باد شدید و انتقال توده گرد و خاک تشکیل شده روی عراق و سوریه به ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (26 اردیبهشت) در نیمه شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود:از روز سه شنبه تا جمعه(27 تا 30 اردیبهشت) با گذر متناوب امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور، در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی نقاط دامنه های جنوبی البرز شامل استان های البرز و تهران همچنین برخی نقاط سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز در جنوب شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک اتفاق می افتد.

با انتقال توده گرد و خاک تشکیل شده روی کشورهای عراق و سوریه به کشور، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمان مناطقی از نیمه غربی و مرکز کشور غبار آلود خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال توده گرد و غبار عراق از مرزهای غربی به ایران

انتقال توده گرد و غبار عراق از مرزهای غربی به ایران