مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-16سياسي

روحانیت رساله علمی و عملی خود را با شهادت به اتمام رساند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) گفت: روحانیت رساله علمی و عملی خود را با شهادت به اتمام رساندند و همواره پیشگام و پیشتاز عرصه های مختلف مقاومت و پایداری بودند.

- حجت الاسلام علی معبودی در مراسم اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و یادواره شهدای روحانیت استان قزوین که صبح دوشنبه در سالن جلسات دانشگاه بین المل امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: استان قزوین به توفیق وجود شهدایی همچون شهید رجایی، شهید بابایی، 3 هزار شهید به ویژه 103 شهید روحانی و سید آزادگان در تلاش است تا توفیق برگزاری این مراسم را در شهر شهید و عالم پرور قزوین داشته باشد.

وی افزود: اهداف برگزاری مراسم اجلاسیه روحانیون آزاده و شهدا روحانیت، ترویج ارزش های دوران دفاع مقدس، ترویج روحیه جهاد، شهادت وایثارگری، تبیین نقش روحانیت در طول تاریخ و دوران اسارت و تبیین و تجلیل از روحانیون آزاده کشور است.

این مسئول عنوان کرد: روحانیت رساله علمی و عملی خود را با شهادت به اتمام رساندند و همواره پیشگام و پیشتاز عرصه های مختلف مقاومت و پایداری بودند که به تعبیر رهبر انقلاب این افراد الماس های درخشان و مظهر و نمونه فداکاری هستند.

وی در پایان با بیان اینکه تبیین مقام آزادگان باید اجرایی شود گفت: سید آزادگان شخصیتی جهانی و کم نظیر بودند که به تعبیر رهبر انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت رساله علمی و عملی خود را با شهادت به اتمام رساند

روحانیت رساله علمی و عملی خود را با شهادت به اتمام رساند