مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-16سياسي

وزیر ارشاد: فقدان استاد فاطمی نیا برای جامعه دینی جبران ناپذیر است


وزیر فرهنگ در پیامی درگذشت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت و اعلام داشت: بی تردید فقدان این عالم وارسته و عارف پارسا، ضایعه ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در پیامی درگذشت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

متن این به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خبر رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا(طاب ثراه) موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

استاد فاطمی نیا در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره مندی از فیوضات معنوی و آموزه های عرفانی، سال های متمادی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب اسلامی پرداخت و  شاگردان و علاقه مندان از محضر پر فضیلتش استفاده می کردند.

  بی تردید فقدان این عالم وارسته و عارف پارسا، ضایعه ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

اینجانب درگذشت استاد فاطمی نیا را  به رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، شاگردان، دوستداران و بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم رحمت بی کران و علو درجات در اعلی علیین و برای بازماندگان معزز بالاخص فرزندان گرامی و خانواده های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: فقدان استاد فاطمی نیا برای جامعه دینی جبران ناپذیر است

وزیر ارشاد: فقدان استاد فاطمی نیا برای جامعه دینی جبران ناپذیر است