مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-16سياسي

کلنگ زنی 136 واحد خوابگاه دانشجویی در سراسر کشور


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از کلنگ زنی 136 واحد خوابگاهی در سراسر کشور در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم که برای بررسی مسائل رفاهی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)  به این دانشگاه سفر کرده بود در نشست هیات رییسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) شرکت کرد و خاطرنشان کرد: جهت دهی مجموعه وزارت علوم چه کارکنان و چه اساتید باید در مسیر تعلیم و تربیت دانشجویان باشد تا دانش آموختگانی در تراز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش یابند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان عنوان کرد: در حال حاضر در دانشگاه های کشور 33 خوابگاه در رتبه 5 و 270 خوابگاه در رتبه 4 هستند و باید برنامه ریزی شود تا  همه خوابگاههای رتبه 5 و اغلب خوابگاه های رتبه 4 دانشگاه ها به رتبه 1 و 2 ارتقاء یابند.

گنجی، با اشاره به دیدگاه حاکم بر عملکرد مدیران وزارت علوم تصریح کرد: سعی و عملکرد مدیران در وزارت علوم بر این است که عدالت در توزیع امکانات در بین دانشگاه ها رعایت شود.

وی با اشاره به بازدید خود از مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود: افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشگاه ها در بخش متاهلین و همچنین ارتقا سطح کیفی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 136 واحد خوابگاه دانشجویی در سراسر کشور

کلنگ زنی 136 واحد خوابگاه دانشجویی در سراسر کشور