مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-15پزشكي

فعالیت 3000 آمبولانس فرسوده در کشور/ 1000 آمبولانس اورژانس خریداری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر میعاد فر ظهر امروز در نشست با مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: رییس جمهور، رییس مجلس و وزیر بهداشت بر نوسازی ناوگان اورژانس تأکید دارند و در همین راستا تعداد یک هزار دستگاه آمبولانس اورژانس تا پایان سال جاری نوسازی می شود.

رییس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: باید در یک فرآیند سه الی چهارساله، سه هزار دستگاه آمبولانس نو وارد ناوگان اورژانس کشور شود.

وی افزود: چند سالی است از خرید آمبولانس محروم بودیم که با دستور رییس جمهور برای خرید آمبولانس، امسال حداقل یک هزار دستگاه آمبولانس نو برای اورژانس کشور خریداری می شود و با نشست هایی که پس از این دستور با سازمان برنامه وبودجه داشتیم، تا پایان سال خبرهای خوبی در تأمین آمبولانس خواهیم داشت.

رییس سازمان اورژانس کشور درباره ایجاد ساختمان برای پایگاه های کانکسی استان بوشهر نیز گفت: بخشی از اعتبارات برای ساخت و تأمین پایگاه ها باید از طریق اعتبارات استانی و حوادث، بخشی از اعتبارات نیکوکاران و بخشی از آن نیز از شرکت های صنعتی فعال در استان است که باید حق آلایندگی خود را بپردازند تا در بخش سلامت مردم هزینه شود؛ البته بخشی از این اعتبارات نیز کشوری است که به دانشگاه علوم پزشکی تخصیص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3000 آمبولانس فرسوده در کشور/ 1000 آمبولانس اورژانس خریداری می شود

فعالیت 3000 آمبولانس فرسوده در کشور/ 1000 آمبولانس اورژانس خریداری می شود