مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-14سياسي

کنگره ملی شهدای روحانی در شهر مقدس قم برگزار می شود


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی با سخنرانی رییس جمهور و فرمانده سپاه در روز چهارم خردادماه در شهر مقدس قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف بعد از ظهر شنبه در جمع مدیران رسانه های استان قم با بیان اینکه کنگره شهدای روحانی در چهارم خردادماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدای روحانی به منظور بازخوانی نقش مؤثر و تأثیر روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهم است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشت: آمار شهدای روحانی به نسبت جمعیت این قشر در مقایسه با سایر اقشار بیشترین تعداد بوده که این آمار معنادار است.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین تاکید دارند و امروز نیز باید نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس مورد بازخوانی قرار گیرد و برای جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه کنکره شهدای روحانی در تمامی استان ها برگزار شده و در برخی استان ها دو یا سه باز نیز برگزار شده است افزود: کنگرهملی شهدای روحانی در شهر مقدس قم و با سخنرانی رییس جمهور، فرمانده سپاه پاسداران، مدیر حوزه های علمیه و پیام یکی از مراجع تقلید برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای روحانی در شهر مقدس قم برگزار می شود

کنگره ملی شهدای روحانی در شهر مقدس قم برگزار می شود