مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-13اقتصادي

استاندار یزد: مردمی سازی یارانه ها الزام عقلانی و قانونی اقتصاد کشور است


استاندار یزد جزییات اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها را برای خبرنگاران تشریح کرد و گفت: دولت در بحث مردمی سازی یارانه ها دو الزام عقلانیت اقتصادی و قانونی رو مد نظر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی عصر امروز در جمع خبرنگاران مردمی سازی یارانه ها را اقدامی مناسب در راستای ساماندهی شرایط اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: دولت سیزدهم به پشتوانه حمایت مردم شجاعانه و کارشناسانه به بحث اصلاح روند پرداخت یارانه ها ورود کرده تا وضعیت اقتصادی کشور به سمت مطلوب سوق دهد.

وی اصلاح یارانه ها در حقیقت حمایت از اقشار متوسط و ضعیف جامعه دانست و افزود: الزام عقلانیت اقتصادی و قانونی دو  الزام اجرایی دولت سیزدهم در بحث مردمی سازی یارانه هاست.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت اتفاقات جهانی و تأثیر آن بر افزایش پایه قیمت انواع مواد غذایی و کالاها، گفت: این مهم موجب تورم شده است.

فاطمی با بیان این که در اجرای ارز ترجیحی منافع مردم تأمین نشده است، تصریح کرد: متاسفانه این سیاست گذاری باعث شده بود که هر کسی برخوردارتر بود، بیشتر از یارانه های دولت برخوردار شود در حالی که باید افراد کم برخوردار بیشتر از این بخش منتفع می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: مردمی سازی یارانه ها الزام عقلانی و قانونی اقتصاد کشور است

استاندار یزد: مردمی سازی یارانه ها الزام عقلانی و قانونی اقتصاد کشور است