مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-12سياسي

کارگران ساختمانی همچنان در صف انتظار بیمه/ سایت کی باز می شود؟


مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بحث بیمه کارگران ساختمانی در مجلس مطرح شده، امیدواریم مجلس هر چه سریع تر این اجازه را به وزارت رفاه بدهد تا سایر کارگران استان را زیر پوشش بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  کرمانشاه، قانون بیمه کارگران ساختمانی در راستای اصلاح و تغییرات ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی مبنی بر تغییر وضعیت منابع درآمدی سازمان تامین اجتماعی به مجلس ارائه شد چرا که منابع سازمان تامین اجتماعی برای بیمه کارگران کافی نبود.

خرداد سال گذشته کلیات طرح بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی با قید دو فوریت به تصویب رسید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی 16 فروردین 1401 در جلسه علنی، گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را بررسی کردند که در جریان بررسی این طرح، ایراداتی به بند الف ماده واحده طرح گرفته و با توجه به آنکه به دلیل برخی ابهامات نیازمند اصلاح دانسته شد به کمیسیون اجتماعی بازگشت.

اسکندر کاکایی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در این خصوص با خبرنگار فارس، گفت: بحث بیمه کارگران ساختمانی در  مجلس مطرح شده است.

وی ادامه داد: نزدیک به 21 هزار کارگر ساختمانی در استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است که امیدواریم مجلس هر چه سریع تر این اجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ساختمانی همچنان در صف انتظار بیمه/ سایت کی باز می شود؟

کارگران ساختمانی همچنان در صف انتظار بیمه/ سایت کی باز می شود؟