مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-11اجتماعي

بی حوصلگی و پرخاشگری بلای جان دانش آموزان


شاید بهتر باشد سیستم آموزشی حضوری کمی انعطاف بیشتری برای رفتار با دانش آموزان در پیش گیرد و به جای روش های مقابله ای و قهری، از روش های تعامل مثبت با دانش آموزان استفاده کند - تاثیرات تغییر سبک زندگی محصلان در دوره کرونا با حضوری شدن مدارس نمود بیشتری پیدا کرده است.

والدین باید چه کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساحل گرامی، روان شناس کودک، در یادداشتی در روزنامه خراسان نوشت: بعد از دو سال و نیم آموزش مجازی و عادت کردن دانش آموزان به این سیستم آموزشی نوین، حالا بعد از بازگشایی مدارس، دانش آموزان و کادر آموزشی با چالش های جدیدی روبه رو شده اند.

بی حوصلگی دانش آموزان، نپذیرفتن قوانین مربوط به کلاس و مدرسه و پرخاشگری از مسائلی است که برای والدین و اولیای مدرسه دردسرساز شده و موجبات نگرانی آنها را فراهم کرده است البته هم اکنون به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اتفاقات خشونت آمیز و تغییر سبک زندگی و فکری افراد، خشم در جامعه گسترش یافته و محدود به سن و قشر خاصی نیست اما کودکان و دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی به عنوان بستر آموزشی، درگیر شبکه های اجتماعی و اخبار غیر ضروری شدند و اکنون با دانش آموزانی بی حوصله، پرخاشگر و بی تفاوت مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حوصلگی و پرخاشگری بلای جان دانش آموزان

بی حوصلگی و پرخاشگری بلای جان دانش آموزان