مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-05-11سياسي

شهیدخداداد علی حسینی: رهرو راه حسین حامی دین و وطن است


شهیدخداداد علی حسینی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «رهرو راه حسین زمانی حسینی است که در برابر یزید قد علم کند، پس به فرمان حق گردن نهاده و برای دفاع از کشور و اسلام به جبهه می روم».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و  چه در نظر آید.

3135/تبرک لحظاتمان با شهیدخداداد علی حسینی؛ بسم الله الرحمن الرحیم به نام خداوندی که در دنیا هم بر مومن رحم می کند و هم بر کافر ولی در آخرت فقط بر مومن رحم می کند.

منت خدای را که انسان را از گل آفرید و از روح خود در آن دمید و بعد نسل انسان را از آبی پست که از شیره جان است بوجود آورد و بعد به او عقلی، حلمی، شعوری داد تا خود انتخابگر راه خود باشد، اوست که می میراند و اگر بخواهد بوجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدخداداد علی حسینی: رهرو راه حسین حامی دین و وطن است

شهیدخداداد علی حسینی: رهرو راه حسین حامی دین و وطن است