مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-08سياسي

هدر رفت منابع شهرداری تبریز!


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یکی از هدررفت های منابع شهرداری در حوزه بیمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر امروز  یکشنبه 18 اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: یکی از هدررفت های منابع شهرداری در حوزه بیمه است که من این مهم را به جد پیگیر بودم و در این راستا طرحی را هم ارائه کردم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: از شهردار تبریز تقاضا دارم در این خصوص گزارشی به اعضای شورای شهر ارائه دهد تا تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود.

پروژه های نیمه تمام عمرانی تعیین تکلیف شود/ لزوم مناسب سازی معابر شهری برای افراد معلول سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: لازم است پروزه ‍ های نیمه تمام عمرانی هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

یاسین بجانی اظهار کرد: از شهردار تبریز تشکر می کنم که لایحه نوسازی ناوگان تاکسیرانی را سریعا پیگیر شد چراکه ناوگان تاکسیرانی ما فرسوده است و لازم است به روز رسانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: لازم است پروژه های نیمه تمام عمرانی هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود، مخصوصا پروژه های مشارکتی علی الخصوص میدان فهمیده که منجربه نارضایتی شهروندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت منابع شهرداری تبریز!

هدر رفت منابع شهرداری تبریز!