مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-08سياسي

تخصص و توانمندی ملاک اصلی انتصابات در قم است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اهمیت توجه به شایسته سالاری در جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز سازمان ها گفت: ملاک و معیار اصلی مد نظر در انتصابات استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در مراسم تحلیف کارکنان جدید الاستخدام استانداری، یکی از موضوعات مهم برای کارکنان جدیدالورود به هر دستگاهی را جامعه پذیری سازمانی بیان کرد و افزود: کارکنان جدید باید با آمادگی های قبلی وارد یک سازمان شده و فرهنگ سازمانی را درک کنند.

  وی یکی از شاخص های کارکنان موفق را فعالیت برنامه ریزی شده دانست و افزود: یکی از مشکلات کارکنان دستگاه ها، عدم آشنایی آنها در بدو ورود با ساختار و فرایندهای سازمانی است.

معاون استاندار قم یکی از اصول اساسی دین اسلام و همچنین از مبانی مدیریت را خود کنترلی بیان کرد و افزود: اینکه در هر حالتی خدا ناظر بر کار ماست باعث می شود در خدمت به مردم دچار خطا و اشتباه نشویم و بر خودمان نظارت کنیم.

  قریشی انگیزه اصلی ورود به سازمانهای دولتی را ارائه خدمت به مردم و اعتلای کشور دانست و افزود: خدمت به همنوعان در آموزه های دینی و در نظام مقدس اسلامی از ارزش و جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصص و توانمندی ملاک اصلی انتصابات در قم است

تخصص و توانمندی ملاک اصلی انتصابات در قم است