مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-05سياسي

لزوم پیگیری مطالبات و وضعیت بانوان خبرنگاران فعال رسانه


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از پیگیری مطالبات و وضعیت بانوان خبرنگاران فعال رسانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نشست بررسی وضعیت چالش های پیش روی بانوان فعال در حوزه رسانه  به پیشنهاد هیات اندیشه ورزان بانوان بسیج رسانه با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اعضا هیات برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های بسیج رسانه برای بهبود اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و خدمات نظام و تشکیل کمیته بانوان، اظهار داشت: بانوان خبرنگار رسالتی حساس را با پذیرش تمامی خطر و سختی عهده دار هستند.

زهرا ابراهیمی بعد از شرح اهم مشکلات و مطالبات توسط خبرنگاران ضمن استقبال از هر گونه رایزنی برای بهبود وضعیت آنان بویژه برای تحقق حقوق آنان،گفت: این دفتر در تلاش است از ظرفیت های موجود و از طریق پیگیری با نهادهای متولی، نسبت به رفع مشکلات و بهبود وضعیت خبرنگاران بانو، اقدامات را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

پوریا یاسینی رییس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان، شیبا سرگزی مسؤول امور بانوان سازمان بسیج رسانه استان و خبرنگاران بانو در این نشست به ارایه نظرات و مطالبات خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری مطالبات و وضعیت بانوان خبرنگاران فعال رسانه

لزوم پیگیری مطالبات و وضعیت بانوان خبرنگاران فعال رسانه